понеделник, 3 юни 2019 г.

Trend it Up - достъпно качество. Част 1

С голямо удоволствие ще ви споделя впечатленията си от марката на DM - Trend it Up. *


В тази статия ще видите:
  • Мнение за продуктите, които тествах - коректор, спирала, 2 палитри, червила, глосове за устни, лакове за нокти. (Палитри в част 2)
  • Снимки на продуктите
  • Грим визиите, които сътворих 
  • Личната ми оценка към продуктите. 
Нека скочим директно към продуктите. 




Коректор Camou Concealer 010 - наистина покривен и никак изсушаващ, точно каквото ми трябваше. При първо нанасяне ми се стори тъмен и леко розов за мен, но бях приятно изненадана, че като го разнесох с бюти блендъра ми пасна точно и придаде на кожата ми свежо покритие. Не стоеше сухо, но не и влажно или мазно и по-тъмните кръгове под очите не прозираха отдолу.










Количеството е 12ml. с издължен цилиндричен апликатор (нямам абсолютно никакви претенции за апликаторите). При мен издържаше цял ден без проблеми, не виждах някакво особено врязване. Цената му също мисля е абсолютно прилична особено след като ми хареса.


Glam Diamonds 4/5






Спирала Eyeppearance volume and waterproof - четката е цилиндрична с равномерно разпределени гумени зъбчета, но като цяло се усеща твърда и по-рехава. Тушът е черен, нито гъст нито твърде течен. Не останах с някакво Уау! впечатление. По-скоро приятна ежедневна спирала за дами, които имат нужда от малко подчертаване на тънки и светли мигли. Успях да сложа и на долните, но има вероятност да си бръкнете в окото с тази четка.
Издръжливостта беше нормална.
Нямаше ронене или отбелязване под очите.
Не усетих раздразнение или слепване на миглите.
Ако търсите нещо по-впечатляващо, това не е вашата спирала.
Glam Diamonds 2.5/5




Terra Attitude Lipstick 020 и 030 - две мат червила в обикновено патронче. 020 е много дързък студено виолетов цвят, а 030 е топъл нюанс на смес между червено и оранжево като керемида, който също мисля, че е дързък.
Нанасят се много пигметирано и равномерно.
Glam Diamonds 4.5/5
Hypnosis Lipgloss 010 - Този е много приятен глос за устни. Нюансът е прасковен със съвсем леки бляскави частици, които ми се вижда рефлектират синьо, но не супер странно и натрапчиво.
Нанася се много лесно и прецизно с малък стандартен апликатор.
Формулата е по-тънка, не е лепкава и се усеща комфортно.
Не забелязах за се врязва във фините линии около контура на устните. 

Издръжливостта му е прекрасна.
Става за топър на матови червила.
Не е супер плътно покритие, затова стои на устните по-прозрачно, но придава много приятен бляскав прасковен цвят.
Серията има още 3 варианта.
Препоръчвам. 

Glam Diamonds 5/5




Metal Shine Liquid Lipcream 02 - както името казва наистина се усеща като lip cream, много по-гъсто е от всякакъв друг гланц или глос, който съм опитвала. Усеща се по-тежко и гъсто на устните и не много хора ще го харесат. 
Апликатора е твърде дебел за прецизно нанасяне и трябва много да се внимава.
Консистенцията е гъста и лепкава.
Но има хубаво покритие и силна пигментация.
Доста дързък цвят
Не видях да се "свлича" от устните или да се врязва във фините линии около контура на устните.
Честно казано не ви препоръчвам тази формула ако предпочитате по-тънки формули и комфорт.

Glam Diamonds 2/5



Insta Ready Radiant Photogloss 2669 - Отново един страхотен глос, който ми взе дъха. По-прозрачен е и лек от Hypnosis глоса, отново е по-нежен прасковен нюанс, но има силен розов отенък и блясък.
Страхотен е за нежни летни визии.
Става за топър на матови червила.
Апликатора е четка, но на мен не ми пречи на нанасянето.
Не го усещам неприятно лепкав.
Не се стича във фините линии на контура на устните. 


Glam Diamonds 5/5



От горе на долу - Hypnosis, Insta Ready, Metal Shine








Glorora Lisptick 020 и 040 

 Това са едни от най-яките продукти за устни, които съм виждала. Блестящо червило, става и за топър, в диамантено патронче, което отразява различни цветни частички.
Удобен апликатор. Лесно се нанася.
По-прозрачно, но пък толкова красиво и блестящо.

Glam Diamonds - 5/5




















Лак за нокти 292, 294 - Не съм особено фенка на формулата, въпреки че марката има страхотни нюанси. Лаковете някак трудно се разнасят по плочката на нокътя, не се захваща за нея и трудно се докарва покритие и пигментация. Аз лично имам голям опит с лакирането вкъщи и съм пробвала много марки и формули и се сработих с тези.
Цветовете просто страшно много ми харесват.
292 е лилав със силен зелен отенък, който на слънце изглежда жестоко.
294 е светло кафяв с розов отенък и отново изглежда страхотно на слънчева светлина.
Като цяло не бих ги препоръчала заради трудното нанасяне и бавно съхнене. Но ако не ви пречи да нанасяте по 2 слоя и топ може и да опитате някой от нюансите в серията. 


Glam diamonds 2.5/5


В Част 2 ТУК можете да видите ревютата на палитрите, както и галерията с визии.


Пробвали ли сте някои от тези продукти? Какво е вашето мнение? Интересно ли ви е да тествате нещо друго на марката? 

Споделете в коментар или на FB страницата, както и в Instagram - линковете са в края на статията. 


* Двете статии не са обвързани с каквото и да е спонсорство или реклама. Продуктите са закупени с мои лични средства и споделям искреното си мнение след дълго тестване на продуктите. 


Social Media: 
Facebook: Game of Palettes 
Instagram: gameofpalettes 
Instagram: maggi_ch

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Какао и лунички - Да разнообразим есенните визии

Есента е може би най-чакания сезон, не само че се разделяме със задушните горещини, в които фон дьо тена се топи, а и вече можем да се увием...