четвъртък, 27 юни 2019 г.

Чантичка за пътешественици Част 2

Леко закъсняла ето я и втората статия за пътешественици. 
В първата част ви давах идеи за грим и какво си нося аз. Можете прочетете тук.

В тази част ще ви дам идеи за още няколко неща, които аз смятам за необходимост в багажа си. 




В предната статия предложих помпичка за мицеларна вода и/или розова вода и ръкавичка, с която можете да заместите памучните тампончета и с нея да премахнете грима си.

 Но няма да тежи да носите и мокри кърпички за премахване на грим. Аз ползвам тези на dm Bulgaria с арганово масло. 

Ако носите грим е добра идея да имате тези попиващи лисчета (моите са на Catrice), които поставяте върху кожата и те попиват омазняването, за да може гримът да издъжри още няколко часа и да не лъщите.






↠Друго важно, което нося е малък размер стик дезодорант. Нямам нужда от голям за път, пък и заема място. Често съм купувала такъв малък, който изненадващо ми е стигал за ползване с месеци. 

Естествено много се радвам на малкия вариант и на пяната на Хималая. Тяхната пяна ми е най-любима, тъй като не само че е много мека, но и реално усещам кожата си почистена, дори в огледалото я виждам успокоена и почистена минутки след ползване. Супер удобно в малък вариант за път.

Ако питате мен, е много по-изгодно да закупите голяма разфасовка на кухият шампоан на Batiste. аз преглътнах цената и прецених, че такъв джобен вариант е много по-подходящ за път. Естествено не очаквайте, че ще можете да напръскате цялата си коса повече от 1-2 пъти с тези 50мл., но можете да го използвате в корените и бретона, за да се освежите на път, или ако сте някъде на почивка за 1-2 седмици и не искате да къпете косата си през ден.

Нищо не пречи да сложите в багажа си няколко шиит маски, с които да се освежите и хидратирате кожата след като почистите лицето и грима си. Тези на Balea са ми много любими и бюджетни. Харесва ми, че кожата ми изпива продукта и не извърлям нищо излишно.

И най-любимият ми спътник, рол-он чаеното дърво от Рефан. Успокоява кожата ми и пъпки, които са се развихрили и всичко утихва за ден-два. 

Естесвено, не забравяйте слънчевата защита особено през летния сезон.

Надявам се двете статии да са ви дали идеи и да са ви улеснили при вашите пътувния не само през лятото, но и през цялата година. 

Очаквам вашите коментари тук, както и в Инстаграм.

Кои са вашите спътници при пътешествията ви?



    Social Media: 
    Facebook: Game of Palettes 
    Instagram: gameofpalettes 
    Instagram: maggi_ch

    Няма коментари:

    Публикуване на коментар

    Какао и лунички - Да разнообразим есенните визии

    Есента е може би най-чакания сезон, не само че се разделяме със задушните горещини, в които фон дьо тена се топи, а и вече можем да се увием...