понеделник, 7 август 2017 г.

Bio-Oil впечатления. Грижа за лицето. || Bio-Oil first impression. Skincare.

Може би е рано за този пост, но съм развълнувана.
Реших да представя този интересен продукт за белези (и още нещо) наречен Bio Oil, и какви са впечатленията ми.


Мисля, че се продава в 2 разфасовки от 60ml и 125ml
В някои сайтове малката разфасовка е около 25лв. Аз закупих, моята от аптека Медея, където беше на цена от 20.99лв.  Попаднах на него докато дори беше в промоция и го взех за 16лв.

Вътре имате упътване и можете да прочетете всичко нужно, но ето какво аз ще споделя.
Продуктът би трябвало да се справи със:

  • стрии
  • белези
  • неравномерен тен
  • стареене 
  • дехидтрация 
Продуктът, според описанието на кутията:
  • с витамини А и Е 
  • с масла от невен, лавандула, розмарин и лайка 
  • може да се ползва за лице и тяло 
  • не е мазен 
  • бързо попива 
  • хипоалергенен 
  • подходящ за чувствителна кожа 
Не съм съгласна с 2 от точките. 
Определно Е мазен, и не попива толкова бързо. Дори след часове от нанасянето му, кожата лъщи и при допир се усеща мазна. Случвало се е случайно да прекаля и да се наложи да го попия с парче хартия, на която веднага се вижда мазно. 


Не бива да се нанася на ранички.

Аз лично го използвам на лицето си от около месец, като нежно масажирам така, както е показано на упътването, 2 пъти на ден, на чисто лице и най-добре след душ.
От първата седмица забелязах разлика.

  • кожата ми стана по-мека
  • тена се изравни
  • спрях да имам проблеми със суха кожа
  • гримът ми като цяло започна да се нанася много по-добре 
  • определно имаше успокоение 
Bio Oil трябва да се използва поне 3-4 месеца, за да се види подобрение при белезите.
Аз имам такива от акне и разширени пори и се надявам да видя тази разлика.
За сега съм впечатлена и доволна. 
Опаковката е доста икономична. Не съм изхарчила повече от 1-2 супени лъжици.

Слeд няколко месеца може да направя пост с ъпдейт, ако видя повече разлика. 


Social Media: 
Facebook: Game of Palettes 
Instagram: maggi_ch

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Какао и лунички - Да разнообразим есенните визии

Есента е може би най-чакания сезон, не само че се разделяме със задушните горещини, в които фон дьо тена се топи, а и вече можем да се увием...