понеделник, 1 май 2017 г.

Седмичен маникюр. Nailart of the Week

Момичета, не се сдържах да споделя с вас седмичния ми маникюр.


Цветовете много ме вдъхновяват и тези са от любимите ми за топлите сезони. 

Върнах ноктите си към квадратната форма след като бях повече от 2 години с остри и признавам много ми харесват и може би ми отиват малко повече. 


Нанесох основа на Perfect, след това по два слоя от тези два цвята на Golden Rose и тъй като страшно много обичам мат, реших да мина с Top Coat matte от Essence cosmetics. Отне ми не повече от 30 минути тъй като чаках да изсъхнат възможно най-добре. 


2-ри ден нямам никакви забележки и се чувствам пролетно. 

Поздрави, Маги Ч.

(English below) 

Girls, I couldn't resist sharing with you my weekly nailart. 

Colours inspire me incredibly much and the ones I used are from my favourite ones for the warm seasons. 

After having my nails pointy for nearly 2 years i decided to get them back to the square shape and i honestly love them. I think they fit me better.

I applied base coat by Perfect first. Then I applied those two colours from Golden Rose. Since i'm a huge fan of matte I went offer with Essence's Satin Matte Top Coat. 

I'm totally in spring mood. 

Best wishes. Maggi Ch. 

Social Media: 
Instagram: maggi_ch
Facebook: Game of Palettes. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Какао и лунички - Да разнообразим есенните визии

Есента е може би най-чакания сезон, не само че се разделяме със задушните горещини, в които фон дьо тена се топи, а и вече можем да се увием...