четвъртък, 13 април 2017 г.

Top Coat Gel Shine лак от Avon

В този пост ще ви представя един мой страшно любим продукт за нокти.

Сама се грижа за маникюра си от 12-13 годишна и сменям „картинките” на ноктите си всяка седмица. Много ме успокоява. Естествено мразя процеса на съхнене, когато в 99% от случаите чуквам нокът някъде и до там с хубава ми работа.

За щастие миналата година открих Top Coat Gel Shine на Avon и не мога да живея без него.
Този Top Coat на Avon почти перфетно докарва ефекта на гел лак в професионално студио.
Ето и по-подробно за него:

Малко по-гъст е от обикновените лакове за нокти. Трябва да се работи с повече от него на четката и по-прецизно. Прозрачната му консистенция позволява цветовете да останат такива, каквито са като ги запечтва бляскави като под стъкло.

Преди да нанесете този топ лак е добре да изчакате основният лак или рисунка да изсъхнат възможно най-много, за да не се размажат и/или слеят цветовете по време на нанасяне на топ лака. До сега той е запечатвал абсолютно всичко, което съм правила на ноктите си, което включва и скъпи и евтини лакове, по-течни, по-гъсти, или слузести с брокат.

След нанасянето на топа, го оставям да изсъхне поне 10-15 минути, за да е по-сигурно и внимателно измивам ръцете си със студена вода.

След това се наслаждавам. Каквото и да правя, лакът ми остава перфектен. И ако съм внимавала и съм се постарала повече при запечатването мога да изкарам и 2 седмици без почти никакви забележки.

Свалянето му става най-лесно с памуче напоено с лакочистителят на Лили дрогерия. Аз ползвам зеленият, който е oil-based.

Трябва възможно най-скоро да закупя нов Top лак.

Ако имате предложения, моля споделете в коментарите.

Поздрави, Маги Ч.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Какао и лунички - Да разнообразим есенните визии

Есента е може би най-чакания сезон, не само че се разделяме със задушните горещини, в които фон дьо тена се топи, а и вече можем да се увием...